Update from Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Update from Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Update from Phuket

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Augustus 2007 | Thailand, Phuket

Een boottochtje verder vanuit Koh Phi Phi zijn we nu in Phuket. Phuket is een groot eiland met zo'n 65.000 inwoners, best druk dus! En dat merk je dan ook in het plaatsje Patong waar wij zitten. Overal zitten winkeltjes, restaurants en voornamelijk (gogo)bars en discotheken.
We zijn hier gisteren aan het einde van de middag aangekomen en zitten weer in een mooi hotel. 's Avonds hebben we wat langs de boulevard gestruind en lekker gegeten bij een restaurant. Paul en ik hebben een heerlijk zeemandje op met o.a. kreeft, krab en gamba's, alles komt recht uit de zee dus ontzettend vers en dat proef je!

Na het zijn de mannen naar een thaiboks wedstrijd geweest. Ik vond dit iets te bruut, dus ben toen alleen een beetje gaan winkelen. Dit is overigens goed te doen, totaal niet onveilig ofzo.
De mannen kwamen na de wedstrijd met grote verhalen en een uur videofilm terug. In Thailand hier zijn ze niet zo flauw, zo begon de avond met een gevecht tussen Thaise jongetjes van 13jaar.

Benji en Paul zijn nog even een bezoekje gaan brengen aan barstreet waar de shemales en females rijkelijk rondliepen. Benji kwam zelfs nog een oud-collega tegen!

Vandaag hebben we een beetje op het strand gelegen, wat gewinkeld en gedaan.

Morgenvroeg vertrekken we voor 2 dagen naar Khao Sok National Park om hier nog een jungle trek te doen. Dit lijkt ons een mooie afsluiter van de vakantie, voordat we via Surat Thani met de nachttrein terug gaan naar Bangkok.

We laten waarschijnlijk in Bangkok weer wat van ons horen om daarna het vliegtuig in te stappen.

TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN!!!

XxX van de wereldreizigers!

  • 11 Augustus 2007 - 15:02

    Rebecca:

    haa neef & nicht en ons paultje

    echt leuke foto's en fijn dat jullie het
    naar jullie zin hebben, ik zou het niet
    uit kunne houde or op zo'n boot en in zo'n trein :p zei ik net tegen mama. Nou
    ik zie jullie weer snel !
    Kusjess groetjes Rebecca

    ook kusjes van mama papa & mary (K)

  • 11 Augustus 2007 - 15:14

    Kees:

    Hoi daar zijn we weer
    Ik heb net jullie verslag weer gelezen en het gaat allemaal nog steeds prima lees ik. Het begint al op te schieten voor jullie. Geniet nog maar extra van die paar dagen, want straks kun je er weer tegen aan met je studie.
    Groetjes en we wachten op jullie laatste verslag. Hiet is hier nu ook redelijk goed weer met 23/25 graden tot woensdag. Daarna zijn de vooruitzichten slechter.
    Dus geniet nog maar van het mooie weer daar want hier zal het niet veel meer zijn als jullie terug zijn.

  • 12 Augustus 2007 - 08:41

    Lisette:

    hoi hoi,
    jullie genieten nog steeds en maken nog mooie foto's,nog een paar dagen de jungle in en dan komen jullie weer naar huis.Met geweldige verhalen en nog meer foto's,ik kijk er naar uit,zal blij zijn als ik jullie weer zie.
    Geniet ze nog he. xxxxxx

  • 12 Augustus 2007 - 15:14

    Tante Ans:

    hallo bofkonten.
    Ja,wel een beetje laat maar na dat ik hoorde dat we jullie op internet konden volgen heb ben we dat direct gedaan.het is geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken vooral ook leuk om weer wat van thailand terug te zien.het is van ons al weer heel wat jaartjes geleden maar het is nog net zo prachtig he?en wat een lieve en schone mensen,het is niet te geloven als je de drukke en vieze hoofdstad ziet dat de mensen zelf zo netjes zijn.vonde jullie het ook ineens zo'n kermis in phuket als je van het vasteland komt?wij wensen jullie nog heel veel plezier en voor het einde van de vakantie een behouden vlucht.
    groeten van dick en ans

  • 12 Augustus 2007 - 19:23

    Ton:

    Hoi vakantiegangers. Een beetje laat maar ik ben vandaag naar de Rizlaracedag geweest. Wat ik las is weer heel leuk. helaas voor jullie zit de vakantie er bijna op maar jullie hebben wel iets moois om op terug te kijken. natuurlijk vind ik het fijn dat julie zo'n fijne vakantie heben gehad maar ik vind het toch ook weer fijn als jullie weer thuis zijn. Geniet nog even. We zien elkaar weer binnenkort. groetjes.
    Trouwens van wie zijn die poezelige voetjes ????

  • 12 Augustus 2007 - 19:44

    Tante Ineke:

    Weet je wat ik straks zal missen? Jullie verhalen,iedere dag kijk ik of er al weer iets staat,en dat is over 'n paar dagen afgelopen.Maar daar tegenover staat dat ik hier meer foto's kan bekijken.Dus Kim,kom maar gauw 'n bakkie doen als je weer thuis bent.Hopelijk zijn de laatste dagen voor jullie nog heel spannend en leuk.Groetjes en kus.

  • 14 Augustus 2007 - 13:00

    Marit:

    hoi hoi...

    De foto's zien er allemaal heel mooi en leuk uit!!!
    Volgens mij hebben jullie je wel vermaakt... gedurende 3,5 week!!!

    Er staan leuke verhalen op!!! Jullie hebben heel wat meegemaakt en gezien...
    Er boeiend om te lezen...

    Hopelijk spreken we jullie snel om een mondeling verlag te horen...;)
    Ben benieuwd!!!
    Jullie zullen wel veel te vertellen hebben...
    tot in Nederland...
    kus marit

  • 14 Augustus 2007 - 17:32

    Tante Brigitte:

    hallo vakantiegangers,ja ja de tijd begint te dringen jullie moeten zo weer naar huis ,maar er is een tijd van komen en gaan en jullie hebben een fantastische vakantie achter de rug.Nou geniet er nog maar lekker van, want 2 dagen zijn ook weer zo om.Alvast een goede reis en tot gauw in het natte ulvenhout!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 29871

Voorgaande reizen:

24 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

4 weken door Laos, Vietnam en Cambodja

24 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: