Over 5 weken is het weer zover! - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Over 5 weken is het weer zover! - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Over 5 weken is het weer zover!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 Juni 2010 | Nederland, Ulvenhout

De site is weer in de lucht, dit keer voor een nieuw avontuur van 4 weken! 24juli vertekken we met Emirates naar Bangkok, waar we eerst een tussenstop hebben in Dubai.
Vanuit Bangkok nemen we een binnenlandse vlucht naar het Noorden van Thailand, Chiang Mai, waar we één nachtje zullen slapen. Voor ons bekend, omdat we hier 3jaar geleden ook zijn geweest.
En vanuit daar gaat ons avontuur beginnen... Tot nu toe zijn alleen de tickets geboekt, dus de rest vullen we zelf in.
Uiteraard houden we jullie op de hoogte via deze site! Nog een paar weekjes, maar voor ons is het aftellen begonnen!

• 20 Juni 2010 - 21:06

Annelies:

Wel.....klinkt spannend.
    Ik zal naar jullie verslag uitkijken. Alvast fijne voorbereidingenen....pas goed op jezelf.
    Groetjes, Annelies

• 21 Juni 2010 - 07:40

Tante Ineke:

Hey , het is bijna zover. Ik moet nog even bedenken hoe ik deze keer me zal vermommen.Want ik wil geen dag missen van het nieuwe avontuur. Dus wil straks die vervelende mug niet van je zijde wijken, bedenk dan dat ik dat wel eens zou kunnen zijn.Love and xxxx

• 24 Juni 2010 - 09:54

Mama Lisette:

Nou avonturiers,nog even dan is het weer zover,jullie volgende verre en spannende reis.
    Geweldig dat jullie weer met z'n drie-tjes gaan.Pas dan weer erg goed op elkaar(jaja ik weet het) en de komende weken doe ik dat nog(haha) dikke kus.

• 11 Juli 2010 - 05:58

Ton:

Nou, Ik heb gezien hoeveel werk jullie van de voorbereiding hebben gemaakt en denk dat het weer wel zal gaan lukken. Ik hoop dat jullie weer een fantastische en veilige reis gaan maken. Geniet ervan want dat hebben jullie verdiend. Enne....
    WEER VEILG THUIS KOMEN HE
    Groetjes en een dikke kus voor Kim.
    Ton

• 21 Juli 2010 - 16:41

Pat En Eef:

Een hele fijne vakantie!! Geniet ervan!!
    Groetjes

• 24 Juli 2010 - 11:30

Ton:

Hoi Luitjes,
    Als jullie dit lezen zitten jullie alweer een heel eind van thuis vandaan. Een hele fijne reis gewenst. Hopelijk maken jullie veel leuke en fijne dingen mee.
    Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes en voor kim een dikke kus X
    Ton

• 24 Juli 2010 - 17:03

Simone:

Heel veel plezier op weer zo'n mooie verre reis! Ik ben benieuwd naar de verhalen na de zomervakantie!
    Liefs Simone

• 24 Juli 2010 - 17:29

Tante Lettie:

wij wensen jullie een heel goede reis,veel plezier,en pas goed op elkaar!!!XXX

• 24 Juli 2010 - 17:48

Famvandernat@online.:

geweldig jullie 3.hele goede vlucht(en)en we kijken uit naar jullie avonturen.leuk dat jullie ons mee laten genieten.veel plezier.
    groetjes ans en dick

• 25 Juli 2010 - 09:04

Tante Ineke:

bedankt voor het berichje. Hebben jullie toch nog 'n beetje kunnen slapen? Nou kan het gaan beginnen he, ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen.gr en kus.

• 25 Juli 2010 - 09:15

Kees:

Hoi beste lezers.
    Gisteren hebben we de vakantiegangers op tijd afgezet op de Int. Luchthaven van Dusseldorf, alwaar hun vakantie begon. 24 juli om 22:53 uur een sms je ontvangen dat men in Dubai was garriveerd en vanmorgen om 09:43 uur waren ze weer in Bangkok aangekomen. Alles goed verlopen. Nu was het wachten op hun vlucht naar Chiang Mai, want hun geboekte vlucht was gecanceld. Ze zullen daar omstreeks 20:30 aankomen in het hotel. Het is nu weer wachten op het vervolg van hun reis. Paul, Kim en Benji een fijne vakantie verder en hou ons op de hoogte.