Veilig aangekomen in vertrouwd Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen in vertrouwd Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen in vertrouwd Chiang Mai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

26 Juli 2010 | Thailand, Chiang Mai

Na 27uur reizen zijn we dan eindelijk aangekomen in ons vertrouwde Chiang Mai!
Alle vluchten zijn goed gegaan, de laatste binnenlandse vlucht was helaas gecanceld, waardoor we 2u langer moesten wachten... Maar ach, no hurry!
Gisteravond om 20u aangekomen in Chiang Mai en daar weer geslapen in hotel Down Town Inn, hier zijn we 3jr geleden ook geweest. Ff lekker wat gegeten en nog wat kraampjes op de nachtmarkt afgestruind, waar we alledrie een mooi shirt hebben gekocht (zie foto). Superrrrr man!
Vanochtend konden we er allemaal op tijd uit, viel niet tegen, want we waren aardig moe. Om 12u pakken we een busje naar de grensovergang met Laos (duurt 5uur) waar we een nachtje slapen en dan voor 2dgn de boot in gaan de Mekong rivier op. We hebben niks van te voren geregeld, maar alles loopt alweer lekker.. De mensen zijn niks veranderd, het land van de lach!

Aangezien Laos nog minder ontwikkeld is, weten we niet wanneer we weer op internet kunnen. We doen ons best in ieder geval!
Het is hier trouwens 5uur later dan in NL.

Nou we laten zodra het mogelijk is weer iets weten over onze "echte" avonturen ;-)

Greetz xXx

• 26 Juli 2010 - 08:13

Tante Ineke:

Wat 'n leuke foto!!
    Maar Paul....Waarom???
    Heb jij als enige 'n boxer aan? Jullie zijn net de drie musketiers.veel plezier.
    groetjes

• 26 Juli 2010 - 11:36

(schoon)mama:

leuke foto zeg moest er ff om lachen hoor.
    Ben blij dat de reis goed is verlopen,ook al is het vermoeiend.(maar dat wist ik al,via de sms)Nou heb ik gehoord dat Laos geweldig is dus maak maar veel foto's want wie weet gaan wij next year.Veel plezier.
    Dikke XXXXXXXXX van ons

• 30 Juli 2010 - 19:39

Famvandernat:

Beste Drie
    Wat een verrassing ik start m,n laptop en ik zit meteen in thailand.
    Wij genieten mee en zien weer uit naar jullie volgende avontuur in laos.
    groetjes dick en ans

• 03 Augustus 2010 - 08:51