Even relaxen.... - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Even relaxen.... - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Even relaxen....

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

08 Augustus 2010 | Vietnam, Nha Trang

Hier weer een update vanuit Nha Trang waar we vanochtend zijn aangekomen!

De afgelopen dagen in Hoi An waren erg leuk... Even een beetje relaxen, even wat druk van de ketel. Hoi An is een erg leuk stadje, vooral 's avonds, want dan is het centrum aangekleed met lampionnen in allerlei kleuren en maten. Erg gezellig om een hapje te eten en wat te drinken!
De eerste dag hebben Paul en ik fietsen gehuurd en zijn we naar het strand toe gefietst. Benji was de afgelopen nacht nog op stap gegaan, dus die wilde nog even in bed blijven liggen. Het ritje met de fiets was zo'n 5km dus prima te doen! Wel leuk hoor om zo met je fietsje door de mensenmassa te gaan. Op het strand hebben we even lekker gelegen en gezwommen, heerlijk! Daarbij hebben Paul en ik een nieuwe carriere opgezet als fotomodel, aangezien hier genoeg vraag naar is ;-) Paul en ik zaten op een gegeven moment wat te drinken toen ik zag dat er aan de tafel naast me stiekem foto's werden gemaakt van mij. Ik vond dit maar een beetje raar, en keek expres niet die kant op. Dat vonden ze lastig dus vroegen ze toen maar of ze wat fotookes mochten trekken. Nou okee dan... Meteen heel de familie los! Paul en ik moesten beide met iedereen op de foto en gezellig met hun proosten. Op zich wel lachen natuurlijk. De familie kwam uit Laos en hadden maar weinig "lange" mensen met blond haar gezien.
's Middags weer terug en nog even een duikJE genomen in het zwembadJE bij de buren. 's Avonds hebben we gezellig aan het water gegeten en werd ik nog versierd door een serveerster. Ze vond me wel mooi met m'n yellow hair.

De volgende dag zijn we nog even met z'n 3en naar het strand gegaan en hebben we om 18u de nachtbus gepakt naar Nha Trang. Opzich een prima bus, want iedereen had z'n eigen bedje. Alleen, zoals we eerder al hebben geschreven, zijn de wegen niet geheel gelijk waardoor het dus een bumby ride was! Vanochtend waren we om half 6 in Nha Trang en hebben we meteen een hotelletje gezocht. Het was al ontzettend druk op straat, aangezien alle locals dan aan sport doen. Bij het strand waren er groepen bezig met joga, aerobics, hardlopen en badminton... Een mooi gezicht!
Morgen gaan Paul en ik duiken, waar ik wel veel zin in heb! We hebben gezegd dat we nooit meer duiken dus krijgen meteen een verfrissing.
Verder gaan we na morgen voor een dag of 5 apart reizen. Benji gaat namelijk voor 5 dagen mee met een easyrider. Wat wil zeggen dat je achterop de motor gaat bij iemand en zo verder reist. Erg gaaf lijkt me!, zeker omdat je op die manier veel ziet van het land. Maar aangezien Paul en ik nog naar Cambodja willen en Benji hier vorig jaar al is geweest, werd het voor ons te krap in de tijd. Paul en ik pakken morgen de nachttrein naar Ho Chi Minh City (Saigon) om daar een paar dagen te blijven en vervolgens naar Cambodja te gaan waar we elkaar daar weer zien.

We zijn over de helft en de tijd vliegt... Over een aantal dagen horen jullie weer van ons! We proberen er straks nog wat foto's op te zetten.

Au revoir, XxX

  • 09 Augustus 2010 - 11:33

    Tante Jo Ome Fer:

    In een woord geweldig.
    Wat hebben jullie een super vakantie.Geniet er maar van en dat doen jullie ook.De foto's zijn erg mooi.Pas goed op elkaar kim en paul en voor benji kijk je wel uit verder een dikke kus van ons doei

  • 09 Augustus 2010 - 13:32

    Kees:

    Hallo vakantiegangers.

  • 09 Augustus 2010 - 13:36

    Kees:

    Sorry foutje (enter gedrukt)
    Alweer mooie avonturem beleefd lees ik.Doe voorzichtig en zorg dat je elkaar zeker weer ontmoet in Cambodja. Paul let goed op Kim met haar yellow hair he! en op Benji zonder hair. Groetjes en tot over enkele dagen weer.
    Veel plezier.

  • 09 Augustus 2010 - 17:24

    Tante Ineke:

    Zo musketiers, jullie maken ook wel leuke dingen mee he, Ik heb je altijd al byzonder gevonden Kim, en dat vinden ze daar dus ook.Maar dat je nu geel haar hebt, nou das zelfs voor mij nieuw. Tja heel langzaam komt het eind in zicht,dus schrijf nog maar de leuke , bizarre en byzondere dingen op. Ik blijf ervan genieten.de foto's spreken voor zich. Goed gemaakt, Paul. take care.xxxx

  • 09 Augustus 2010 - 17:25

    Ton En Lisette:

    Hoi Luitjes,even lekker relaxen dat is wel lekker zo te lezen. Zo op de fiets sta je weer wat dichter bij de bevolking. Je bent natuurlijk een bezienswaardigheid he kim met je blonde haar. Zien die mensen daar meteen dat we in nederland mooie vrouwen hebben. Kijken jullie goed uit met duiken daar he. Benji kijk goed uit he. een motor blijf maar een ding op twee wielen dus ben voorzichtig. Allemaal veel plezier met wat je gaat doen en we zien weer uit naar het volgende verslag en foto's. Groetjes en een hele dikke kus van ons.

  • 10 Augustus 2010 - 18:04

    Wesly:

    hey vakantiegangers !
    zo te lezen hebben jullie weer een super vakantie! geniet er nog van en uitkijken ! gr wesly

  • 10 Augustus 2010 - 18:31

    Lettie:

    wat een geweldige vacantie!!! prachtige foto,s!!wij genieten telkens van je verslag XXX doei

  • 10 Augustus 2010 - 19:28

    Tante Yolande:

    Nou wat een belevenis allemaal.Ik geniet wel iedere keer van jullie verhalen en foto,s
    Kijk nog goed uit de laatste dagen en neem goed afscheid van alles want het zal wel weer even duren voor dat je er weer komt? tot ziens groetjes en kusjes van mijxXxxxXXX

  • 11 Augustus 2010 - 07:26

    Renate:

    Vergeet niet jullie jubileum te vieren donderdag!! ;) Gaan wij die van ons ff vieren over 2 weken :)
    Zie je daarna ooit nog wel eens... Toch...? Snik...

  • 11 Augustus 2010 - 18:12

    Famvandernat@online.:

    lieve drie.

    weer zo.n mooi reisverslag uit vietnam.jullie genieten nog steeds met volle teugen en wij met jullie.

    groetjes dick en ans

  • 11 Augustus 2010 - 20:44

    Tante Kiki:

    Jullie zijn al echte wereldreizigers aan het worden.. eigenlijk in één woord geweldig!!
    Zo kom je nog eens ergens, en verder dan wij allen.
    Heel veel plezier met z"n 3en en geniet van alles om je heen.
    Dikke kus van mij en Leen ook hoor.

  • 12 Augustus 2010 - 03:11

    Jeroen En Yvonne:

    Wel relaxed dat drie "Breda-naren" voor ons de kakkerlakken en ratten verjagen; gespreid bedje! Wij zijn sinds dinsdag in Hanoi, en het verliep voor ons gelukkig prima. Geen opdringerige mensen of zoiets. We hadden ons dan ook mentaal erg goed voorbereid, misschien heeft onze blik alleen al geholpen! Wel bijna 50 hit-and-run ervaringen met die achterlijke scooters! Maar goed, het heeft wel iets "levendigs"! Veel plezier achterop met de Vietnamese leernicht, en veel plezier in Cambodja!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 29828

Voorgaande reizen:

24 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

4 weken door Laos, Vietnam en Cambodja

24 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: