Thailand here we come!! - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Thailand here we come!! - Reisverslag uit Ulvenhout, Nederland van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Thailand here we come!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Juli 2007 | Nederland, Ulvenhout

De voorbereidingen zijn begonnen, de lijstjes met daarop "niet vergeten" slingeren overal rond en ondertussen is het bijna zo ver... We gaan naar Thailand toe! A.s. vrijdag om 21.05 vliegen wij met z'n drieën vanuit Dusseldorf naar Dubai en na een stop van een aantal uren door naar Bangkok om daar om 19u (plaatselijke tijd) op zaterdag 21 juli aan te komen. Een flinke reis dus!

We houden jullie op de hoogte!! :-)

  • 17 Juli 2007 - 20:20

    Fred Jacobs:

    heel veel vakantie plezier
    en maak maar mooie foto`s maar dat zal wel lukken
    groeten van eugenie fred en yark en timo
    dooooeeeeiiiiiiiiii
    goede reis

  • 18 Juli 2007 - 14:38

    Mieke:

    FIJNE VAKANTIE!!!

    GRX Mieke en Jeroen

  • 18 Juli 2007 - 15:27

    Freya:

    Een super gave reis in ieder geval jullie drieen! Enne doe geen dingen die ik ook niet zou doen...
    XXXX

  • 18 Juli 2007 - 16:03

    Sander:

    Have fun in Thailand en onthoud:
    ????? = sa(l)wat(l)dii
    is gewoon Thais voor hallo!

    groeten Sander

  • 18 Juli 2007 - 17:34

    Rob De Leeuw:

    Veel plezier en hoop op ons vakantieadres nog eens te kijken.

  • 18 Juli 2007 - 18:50

    Lisette:

    maak er wat van he en kom maar met hele mooie foto's en verhalen terug. enne pas goed op jezelf en op elkaar.
    ik weet zeker dat jullie een geweldige reis gaan maken,en maak ons maar nieuwsgierig dan gaan wij volgend jaar.
    dikke kus van mij.

  • 19 Juli 2007 - 07:36

    Dikkie:

    Paulus geniet ervan kerel en dan hoor ik tijdens onze saaie colleges alle verhalen wel eind augustus:) groeten Marc

  • 19 Juli 2007 - 17:20

    Noor:

    Een hele fijne vakantie, geniet er lekker van en we horen alle verhalen graag als jullie weer terug zijn!
    Groetjes

  • 20 Juli 2007 - 07:34

    Tante Ineke:

    Word ik wakker vanmorgen en denk al gelijk aan jullie.Jullie weten het nog niet,maar ik reis stiekum mee.Laat me meegenieten van jullie reis.Ben benieuwd naar het avontuur.Veel plezier,dan heb ik dat ook.

  • 20 Juli 2007 - 09:37

    Patrick:

    Ik heb de link gekregen Paulus !

    Alledrie een hele fijne vakantie toegewenst ! Hoop dat jullie het ontzettend naar jullie zin krijgen en neem maar wat spannende verhalen mee terug. Let goed op elkaar en doe geen onverantwoorde dingen, heel terugkomen is belangrijker dan stoer doen !!

    Groeten,
    Patrick

  • 20 Juli 2007 - 09:40

    Tante Jo Ome Fer:

    nou eindelijk is het zo ver een hele fijne vakantie geniet ervan en we lezen wel hoe het daar is dikke kus tante jo ome fer

  • 20 Juli 2007 - 23:56

    Haaans:

    Het is nu 21 juli 's nachts om 1:53. Ik kom net terug uit Frankrijk, dus voor ons zit het er al weer bijna op. Voor jullie begint het nog. Fijne vakantie en tot gauw. Groetjes Hans, Marlies, Aaron en Demi
    PS. Groeten aan de banische smatjes.

  • 21 Juli 2007 - 19:24

    Wesly:

    een hele fijne vakantie !!
    maak er wat moois van !
    gr proost !!

  • 22 Juli 2007 - 02:56

    Kees:

    Hoi Ik zal ook maar een berichtje achterlaten voor jullie. Veel plezier en geniet van deze vacantie. Doe geen gekke dingen en zorg dat je straks weer veilig thuis komt. Tot horens en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  • 22 Juli 2007 - 08:05

    Frank En Elly:

    Wij wensen jullie een geweldige vakantie toe en horen wel hoe het is geweest. Groeten ook van de rest hier en een goede reis !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ulvenhout

Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 29873

Voorgaande reizen:

24 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

4 weken door Laos, Vietnam en Cambodja

24 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: