Zo.... aangekomen !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Zo.... aangekomen !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Zo.... aangekomen !!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Nou, daar zijn we dan !

Na een lange en vermoeiende reis met veel stress, hahahaha. zijn we eindelijk aangkomen in Bangkok.

OP het station van Breda begon de ellende al door een blikseminslag tussen Arnhem en Nijmegen.
Met een Railrunnerkaartje konden we, nadat we vertrokken waren zonder kaartje, toch de reis voortzetten naar Dusseldorf.

Daar aangekomen was het appeltje eitje en de vluchten waren dan ook een luxe en fijne confrontatie met Emirates Airlines.

Aangekomen in Bangkok, zijn we wat gaan drinken in de meest trendy hotel club, namelijk CLUB LITTLE CHILDREN !!

Nee hoor, kleine meisjes bewaren we tot het in het Noorden. Hahahahahaha....

Vandaag de hele dag in BKK rondgekeken en alvast het een en anders mogen zien.

1 grote chaos met weinig tot geen georganiseerde elementen. Vriendelijk gesjoemel, veel uitlaatgassen en stinkende rivieren. Echt iets voor ons !!

We proberen regelmatig iets op de site te zetten, maar internet kost hier een vermogen van wel 2 euro !!! Per 4 uur !!

Goed... tot zo ver dit verslag, we houden jullie op de hoogte en bekijk de foto's gerust !!

Benji, Paul en Kim

• 22 Juli 2007 - 13:09

Patrick En Evelien:

Namens Evelien nog een hele fijne vakantie heb jullie namelijk niet meer gezien.
    Gelukkig zijn jullie heel aangekomen in Bangkok, we zullen de website goed in de gaten houden. Veel plezier nog en loop ze...
    Liefs Pat en Eef

• 22 Juli 2007 - 16:33

Lisette:

fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Leuke foto trouwens. Nou verder heb ik weinig te melden. GENIET ZE EN WEER GAUW TOT HORENS.
    Love you. (schoon)mama.

• 22 Juli 2007 - 16:42

Ton:

Hoi Luitjes,
    Ja wel wat laat voor een eerste berichtje maaaaaaar............
    beter laat dan niet. Was even schrikken met het vertrek he, maar gelukkig alles goed gekomen en goed vertrokken. Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. Hat zal jullie best gaan lukken om er een leuke vakantie van te gaan maken want julie vullen elkaar lekker aan. Nou geniet van jullie vakantie !!!!!!!!!!
    Groetjes, Ton. En voor Kim een dikke kus

• 22 Juli 2007 - 20:38

Kees:

Hoi veilig gearriveerd lees ik. Heb je nog maar 1 foto geplaatst? Geen nieuws te melden vanaf hier. Doeii.

• 22 Juli 2007 - 20:39

Kees: