Maandag 23 juli - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Maandag 23 juli - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Maandag 23 juli

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Hier nog een berichtje van de Thailand toppers op locatie in Bangkok!
Wij hebben besloten om toch nog een dagje extra in Bangkok te blijven, en morgenvroeg (maar liefst 7.00 a.m.) te vertrekken met onze prive chauffeur richting Kanchanaburi.
Vanochtend hebben we met Greenwood Travel (een travelagency gevestigd hier in het hotel) een aantal dingen geregeld voor de komende dagen. Zo hebben we voor morgen en overmorgen (dinsdag en woensdag) een busje met prive chauffeur die ons overal naartoe brengt waar we willen. Relaxt toch! We gaan de floating market bezoeken en langs the bridge over the River Kwai, de Birma spoorlijn en het oorlogsmuseum. De dag erna willen we de Tiger Temple en de watervallen bezoeken. Een druk programma dus! Een hotelletje voor die nacht zoeken we daar, we hebben er al eentje op het oog. Ook hebben we alvast de treintickets voor de nachttrein naar Chiang Mai geboekt en de binnenlandse vluchten naar het Zuiden. Al wat zekerheden en dat is wel zo prettig!

Vandaag hebben we het Koninklijk paleis bezocht en de Wat Pho (grote liggende Boedha), hiervan hebben we wat foto's bijgevoegd, maar hierop komt niet echt tot uiting wat we gezien hebben. Het zijn zulke mooie gebouwen met zoveel precisie gebouwd en vol met bladgoud en glimmertjes. Erg mooi dus!
Hierna zijn we langs de rivier gelopen en terecht gekomen in een stukje Bangkok waar weinig toeristen komen. Leuk om over een lokale markt te lopen en daar alle producten te zien die ze verhandelen. Overal staan ze op straat te koken en zie en ruik je de lekkerste dingen. We hebben dan ook een plaatselijke delicatesse op, een soort van pannekoekje met melk en suiker, dat was zeker wel lekker en dat voor 24 eurocent!
Na een wandeling in Chinatown zijn we vervolgens terug gegaan naar het hotel om daar wat te drinken en lekker te gaan douchen. De zon heeft vandaag niet geschenen, maar het was er warm, niet normaal! Je zweet hier zoveel dat het met drinken moeilijk bij te houden is.

Vanavond blijven we in het hotel wat eten en wat drinken, dit is goed te doen want het is een erg luxe hotel. Je hebt hier verschillende cafe's, barretjes en restaurants en het eten is goed. Iedere ochtend ontbijten we goed met allemaal lekkere dingen ;-)
De mannen drinken geregeld een Singha (potje bier) en ik sleur overal m'n flesje water naartoe. De sfeer is goed en gezellig en we hebben er zin in om weer verder te gaan trekken. Vandaar dat we er nu nog een stukje op zetten, omdat we niet weten wanneer dit weer mogelijk is.

We houden jullie zodra het kan weer op de hoogte!!
Liefs van Kim en de Soi Cowboys Benji en Paul

• 23 Juli 2007 - 17:54

Ton:

Hoi wereldreizigers.
    Zo te horen gaat alles naar wens. Leuk te horen. Veel foto's maken he.
    Groetjes uit een nat nederland.

• 23 Juli 2007 - 18:51

Lili:

he kimmy, echt super gaaf!
    hoop dat je het naar je zin zult hebben.
    tot snel
    xlili

• 23 Juli 2007 - 22:24

Kees:

Jullie hebben al mooie dingen gezien en wat jullie nog gaan zien. Geniet er maar lekker van. Zoals Ton al schrijft hier is het toch alleen maar regen en nog eens regen. We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag. Veel plezier samen.
    Groetjes Kees.

• 24 Juli 2007 - 10:17

Nicole:

Hallo Benji, Paul en Kim.
    Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn en al een paar mooie dingen gezien hebben.
    Wij vertrekken vandaag naar België en blijven daar als we niet wegspoelen nog ong. 2 weken. Dus je zult ipv. mails wel sms'jes ontvangen.
    Veel groetjes van ons allemaal en geniet van alles mooie dingen die je nog tegen komt.

stuur je nog een smsjes kim !!!!!!!!!!!!!!
    -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-
    eeeeeeeeeeevvvvvvvvvaaaaaaaaaaa
    en doe de groeten aan paaaaaaaul en beeeenji.

lieve Kim,
    Hoe gaat het met jou,Paul en Benji in Thailand.
    Bel je ons nog eens. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxkusjes van Sophiexxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 Juli 2007 - 07:51

Tante Ineke:

Nou dit verslagje klinkt al goed.Geen glimmertjes los peuteren he Kim.De foto's zijn leuk maar ik wil toch wat meer thaise details,als het mag.Oke allemaal 'n kus en op naar de byzondere dingen.

• 25 Juli 2007 - 08:30

Patrick:

Sawasdee Three Amigos ! Twee dan en een Amigoinnetje !

Het eerste reisverslag is erg leuk, we krijgen een goede indruk van jullie belevenissen ! Hopelijk duurt het niet lang voordat het tweede reisverslag op de site staat.

Hier in Nederland is het baalweer, regen en wind. Geen terrasjes of strand voor ons dus. Ach...... wij werken wel gewoon door !!

Geniet maar lekker en ik ben blij dat jullie nu eens ervaren hoe het is om flink te zweten als het warm is !!

Greetz,
    Patje

• 25 Juli 2007 - 21:16

Esther:

Hi,

Leuk om op de hoogte te blijven van jullie avonturen!!!Veel plezier daar.
    Zal regelmatig de site en foto's even bekijken, ben benieuwd.

Groetjes Esther

• 26 Juli 2007 - 09:09

Kees:

Hoi luitjes hoe gaat?
    Voor Paul & Kim. Ik heb geresveerd voor zaterdag 10 november NOTP in Antwerpen. Ik heb het adres van deze site ook doorgestuurd naar Wim & Thea, zodat ze jullie verslagen ook kunnen lezen.
    Tim en Floris kunnen dit jaar niet mee naar de NOTP, want Tim gaat voor een half jaar naar Bilbao voor zijn Spaans en Floris zit dan in Canada om te werken en daarna gaat hij naar Argentinie voor zijn studie.
    Ok dat was het dan weer oftewel nog steeds geen weer(zomer).
    Tot horens.
    Groetjes Kees.