Full Moon and Luxury - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu Full Moon and Luxury - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

Full Moon and Luxury

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Zo, daar zijn we weer !!

Na een dag reizen waarbij we twee maal per vliegtuig en een maal per boot zijn gevaren, waren we dan eindelijk vanuit Chiang Mai, via Bangkok, via Koh Samui, aangekomen op Koh Phangan.

Dit betekent dan ook dan we van noord naar zuid waren getrokken om hier getuige te zijn van de wereldwijd bekende Full Moon Party op Had Rin Beach.

Onze eerste dag op het resort begon om 19.30 uur 's avonds. Dit natuurlijk door al het reizen.

Bij aankomst zagen we meteen dat dit wel een mooie plek is om een aantal dagen door te brengen.

Een teakhouten villa op palen, met een mooi uitzicht op de azuurblauwe zee.

Tijd om wat te eten, dus we zijn naar het centrum van Thongsala gelopen om daar wat te eten.
Wat opvalt hier is dat er een hoop Engelsen rondlopen. Het was natuurlijk dan ook niet verwonderlijk dat we in een engels restaurantje terecht kwamen.

Na een goede nachtrust, konden we de volgende dag lekker aan het zwembad gaan liggen, met op de achtergrond de zee.

Benji en Kim wilden even naar Thongsala lopen en ik bleef even in de zon bakken.
Dat was na een uur of drie duidelijk zichtbaar. Rood verbrand en nog maar weinig opgeschoten in m'n reisverslag, zag ik de wandelaars terugkomen.
Ze hadden wat inkopen gedaan met o.a. Jenga en een dambordje van hout.
Leuk om de uren daarna door te komen, met een pilsje erbij !!

Aangezien we 's avonds pas laat in Had Rin hoefde te zijn, konden we op het gemakje de dag doorkomen.

Rond 20:00 uur pakten we een volgeladen jeep naar het centrum van Had Rin.
daar aangekomen zouden we eerst nog even wat gaan eten om vervolgens op het strand te gaan kijken waar de zware bassdreunen ons tegemoet kwamen.

Wat we op het strand zagen was werkelijk een lust voor het oog !!!
Je zou het kunnen vergelijken met outdoor festival zoals in Nederland, maar dan natuurlijk op een breed, warm en mooi strand.

Nou ja... mooi... overal kotsende mensen, trippende Engelsen, stelende hoeren, She-males, politie en natuurlijk overheerlijke buckets met bacardi en cola. Precies wat we zoeken !!

Een bucket ? Ja ja, een bucket in de zin van een emmertje. Voor 250 baht (5,50 euro) kreeg je een emmer met daarin een klein flesje bacardi, een blikje coca cola en mixen maar !!! Oja... en dertig rietjes.

Natuurlijk bleef ik als nuchtere Hollander gewoon bij Singha bier. Maar Benji liet het zich weer goed smaken.

De strandtenten hebben aan het strand allemaal de deuren open met luide muziek
, mensen staan overal te dansen en uit hun dak te gaan.
Hartstikke gaaf om alleen al te zien.

Op een gegeven moment zagen we de zon opkomen en was het mooi geweest.
Kim en ik besloten terug te gaan, maar Benji wilde nog even blijven.
Nadat Kim en ik al drie kwartier over het strand aan het lopen waren om terug te komen, kregen we toch wel steeds meer zin in een taxiritje.
We pakten dan ook een taxi naar ons resort. Daar bleek Benji ook reeds gearriveerd te zijn, want zijn
s(ch)andalen stonden al voor de deur geparkeerd !
Hij was later dan ons vetrokken, maar door een lift achterop een brommer, toch nog eerder thuis.

Kim was nog niet moe en ging nog even in het zwembad en wij stoere mannen gingen lekker op bed liggen.
Kim was om half twaalf weer paraat en wij stoere mannen hebben zojuist om 16:00 uur ons ontbijtje op.

Tot zover dit verslag.
Morgen zullen we zeer waarschijnlijk per boot vertrekken naar Koh Tao. Een duikerparadijs zo'n 41km noordwaarts.

Tot bubbels !!

  • 01 Augustus 2007 - 11:09

    Kees J:

    Hoi wereld reizigers.
    Weer veel gezien en beleefd lees ik.
    Mooi uitzicht heb je daar vanuit het huisje. Ik zou zo willen ruilen met jullie. Hier verder geen nieuws te melden. Gisteren naar de nacht van Chaam geweest. Druk op straat tot 02.00 uur. Vandaag de 8 van Chaam. Lekker zonnig weer vandaag. Groetjes aan allen en tot het volgende verslag.

  • 01 Augustus 2007 - 11:34

    (schone)mama:

    Hoi kids,wat geweldig daar zeg.en allemaal lekker gefeest? Paulus ben je niet ziek geweest(jou kennende haha)nou ik denk dat ik daar ook eens ga kijken hoor.nou op naar de volgende plek en ik ben benieuwd wat dat weer brengt,ik hoor het wel.DIKKE KUS en doeiiiiiiiiiiiiiii

  • 01 Augustus 2007 - 13:16

    Maureen:

    Hallo Paul en aanhang!
    Te gek! die foto's ik krijg zo zin om ook gelijk daar naar toe te gaan op vakantie. Helaas het wordt Tenerife met 41 graden en bosbranden.Ik zal je berichten tot a.s vrijdag nog kunnen lezen. Wel jammer want het was elke keer weer spannend wat jullie weer hadden mee gemaakt. Oké Paul geniet en ga door met foto's schieten het is echt geweldig!Ik zou zeggen tot na de vakantie. doeiiiiiiiiiiiii Maureen

  • 01 Augustus 2007 - 17:10

    Eef, Pat En Annet:

    Ha vakantiegangers,

    Zo te horen hebben jullie leuke dingen meegemaakt en gedaan, de foto's zijn leuk om te zien. Hier wordt het weer gelukkig wat beter maar niet zo goed als bij jullie. Geniet er maar lekker van wij werken nog wel even door!
    Veel plezier nog.
    Liefs Pat, Eef en Annet

  • 02 Augustus 2007 - 19:08

    Ton:

    hoi luitjes,
    ik lees meestal met je moeder mee vandaar mijn late reactie. Alles klinkt weer geweldig. zo'n huisje zou ik wel voor een week willen hebben. misschien iets voor ons om onze reis naar Thailand ???????????? te beeindigen.
    ben benieuwd naar jullie volgend bericht.
    Groetjes, Ton. Enne je weet............
    ik hou veel van jullie !!!!!

  • 03 Augustus 2007 - 07:46

    Lili:

    he mensen, julie vermaken je goed lees ik wel! nou geniet er nog van! xlili

  • 03 Augustus 2007 - 13:45

    Janneke :

    Ha die Paulus,

    Top om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Haahahaah er is in dat hele Thailand ook nog geen reet veranderd sinds Hillie en ik er 6 jaar terug waren. FULL Moon is top, heel erg gelachen...heb je de championetjes nog uitgebrobeerd en de buckets met thaise wiskey en redbull...Aanrader..hahaha.( of toch niet..:-)

    Geniet er van!
    Aanrader: duiken op Koh Toa... erg gezellig!

    xxx Jannie


  • 03 Augustus 2007 - 15:22

    Olga:

    Maar goed dat je even mailde zo heb ik jullie site ontdekt, Wel leuk heb je gelijk al een reisverslag en kunnen wij ook mee genieten. Zo te zien en te lezen hebben jullie al heelveel gezien en meegemaakt, super!

    Nog veel plezier verder en nu ik het adres van de site heb zal ik zeker nog is vaker kijken!

    Groetiessssssss

  • 03 Augustus 2007 - 15:46

    Dikkie:

    paulus!! schandalig!! je zou culturele dingen gaan doen ja en niet een beetje lopen zuipen op een strandfeest;) ik ben jaloers,geniet er van en ik spreek je als je terug bent.. groeten Dikkie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Kim

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 29873

Voorgaande reizen:

24 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

4 weken door Laos, Vietnam en Cambodja

24 Juli 2008 - 17 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: