In the jungle, the mighty jungle... (dag 3) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu In the jungle, the mighty jungle... (dag 3) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Honcoop - WaarBenJij.nu

In the jungle, the mighty jungle... (dag 3)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

De laatste dag van onze indrukwekkende tocht is aangebroken. Afgelopen nacht hebben we iets minder goed geslapen, omdat de trommels gewoon doorgingen en de hanen willekeurig kraaide met z'n allen op willekeurige momenten. Maar goed dit mag de pret niet drukken! Het kamphoofd maakt voor ons weer een heerlijk ontbijtje en ondertussen komen er wat kinderen om heen zitten die wat prullen willen verkopen. Wij kopen allemaal een tribe-bandje en zo is iedereen weer gelukkig. De mensen zijn zo lief en vrijgegevig dat je ze eigenlijk alles wel wilt geven.
Na het ontbijt vertrekken wij weer voor een tocht de bergen in. Het is niet zo zwaar als de dagen ervoor, dat is toch best wel fijn want je voelt je spieren wel. Onderweg stoppen we ergens om wat bamboe te snoeien en hier later drinkbekers van te maken. Hier mag alles nog gewoon door iedereen gekapt worden zonder dat het Wereld Natuur Fonds op de stoep staat.
Bij de volgende stop staat er een jeep voor ons klaar die ons naar het rafting beginpunt brengt, hier eten we eerst lekker een noodlesoepje. Met z'n drieen + kapitein gaan we hierna op een bamboevlot de rivier op. Het is geen wildwater raften, maar het is zeker wel leuk om te doen. Een beetje dollen, zwemmen, peddelen, genieten van de natuur en dat alles terwijl de zon volop schijnt. Dit doen we zo'n anderhalfuur om vervolgens met de truck terug naar Chiang Mai te gaan.
We zitten nu in ons nieuwe hotel en hebben net lekker gedoucht. We zijn allemaal goed verkleurd (voornamelijk rood) en zitten onder de krassen en muggenbulten, maar het was een super ervaring! Morgen vertrekken we met een binnenlangse vlucht naar het Zuiden toe, om daar weer verder te gaan aan ons avontuur...

Gegroet, Benji, Paul en Kim

ps: de foto's staan nu ook bij de vorige berichten!

• 29 Juli 2007 - 15:45

Ton En Lisette:

Weer prachtige foto's. Door jullie reisverslag krijgen we steeds meer zin om er zelf aan te beginnen. en dan bedoelen we ook zo'n reis zoals jullie doen. zelf met de rugzak op zo'n reis gaan maken. Fijn dat het nog steeds zo fijn is daar. Groetjes van ons en een dikke kus voor Kim, En voor de jongens van Lisette een dikke kus natuurlijk.

• 29 Juli 2007 - 21:08

Charles En Annelies:

Hallo reizigers, geweldige tocht maken jullie en zo te horen vermaken jullie je best.Geniet maar van dat mooie land en blijf maar veel foto's maken dan kunnen wij er ook een beetje van mee genieten. Charles wilt er zo weer naartoe! Heel veel groetjes uit een nog steeds regenachtig B-Nassau.

• 29 Juli 2007 - 21:16

Kees:

Jullie vermaken je prima zo samen lees ik. Fijn te horen dat alles goed gaat en dat jullie het zo naar je zin hebben. Hier is weinig of geen nieuws te melden. Overigens hebben jullie mooie foto's gemaakt. Ben erg benieuwd naar de rest.

Ps.Voor de tour liefhebber(s). Rasmussen is uit de tour gezet door Rabo leiding, voor het geval je dit gemist hebt en Contador (spanjaard) heeft de TOUR gewonnen.

Groetjes. Kees

• 30 Juli 2007 - 06:37

Ome Fer Tante Jo:

fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben.Geniet er maar van als ik het zo lees zouden wij er ook wel naar toe willen.Als we mee mogen met jullie ma en ton hahaha.Heel veel groetjes uit oosterhout.

• 30 Juli 2007 - 09:39

Patrick & Evelien:

Avontuurlijke verhalen allemaal ! Erg leuk om te lezen en te weten dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben.
    Nog geen enge beesten tegengekomen behalve agressieve muggen ?

Wij kijken uit naar het volgende verslag !

Hier in ons kikkerlandje geen bijzonderheden hoor. Alleen dat wij voor het Start Up Toernooi 192 inschrijvingen hebben !! Das goed he ?!

Blijf voorzichtig en veel plezier nog.

Groeten van ons en een kussie voor Kim.

• 30 Juli 2007 - 18:26

Tante Ineke:

Oh , wat jullie beleven is geweldig,Als ik jonger was en dit ook kon , nou dan twijfelde ik geen moment.Gaan met die banaan.Toffe foto's ook.Maar kim wil je wel goed uit kijken,goed dat je 2 beschermers bij je hebt.Je komt wel heel terug he!!Ik geniet zo van de verslagen en ben alweer benieuwd naar het volgende.

• 31 Juli 2007 - 15:40

Britt:

He Paul!

Leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben. We houden jullie site hier goed in de gaten en genieten mee van alle verhalen. Erg mooie foto's ook!! Geniet er nog maar van.

Groetjes Britt en de rest van de collega's.

PS: ben nog niet bevallen hoor ;-)

• 31 Juli 2007 - 22:01

Marcel Van Etten:

Hoi Paul (en de rest ook natuurlijk),

Ik lees met met enige jaloezie jullie verhalen en ervaringen. Maar het is jullie gegund. Nog een hele fijne reis toegewenst. En Paul: we hebben het maximum aantal inschrijvingen voor het Start-Up toernooi bereikt!

Groetjes Marcel van Etten